Pages

Subscribe:

Labels

Saturday, December 3, 2011

Football Manager 2012 Here It Come~~


Memperkenalkan Football Manager 2012, permainan yang ditunggu-tunggu aku setiap saban tahun..semestinye    ak mengharapkan sesuatu yang lebih menarik daripada FM12 ni berbanding versi yang terdahulunye..check it out~~



Firstly aku mendapat lihat footage gameplay game ni..aku rse best sebab FM12 mempamerkan on field graphic yang menarik daripada versi sebelumnya..SI Games (developer game ni) kate yang pemain akan mempamerkan beberapa move yang specific ketika bermain atas pitch..komen ak : COOL~~

Lebih realistik berbanding FM 11

Secondly pada appearance game ni sendiri. Statistik dan info player dapat dilihat so sebagai seorang manager ianya penting untuk menilai sejauh mana keberkesanan dan impak pemain tersebut untuk diserap masuk ke dalam pasukan.

Here come Arsenal superstar..Robin Van Persie..


Skin game boleh diubah mengikut cita rasa anda~~

Wonderkid untuk disapu : Lucas Digne

terdapat juga elemen lama yang digunapakai dan dipertingkatkan dalam menaikkan mutu game ni..antara feature yang aku maksudkan termasuklah :

Interaksi antara manager dan player

Team strategi on pitch

Team talk


Sebenarnya banyak lagi new features yang aku xshare lagi dalam post aku ni.. My advice is go try by yourself..Bagi aku game ni memang cambest la memandangkan aku die hard fan bagi franchise ni semenjak tahun 2008 ( alittle bit amateur talk..haha)..Sape2 yang ade hati nk train Arsenal jom compete dengan aku sape boleh deliver club ni pergi jauh?adakah aku?adakah kau?ataupun selamanye Arsene Wenger..haha..

No comments:

Post a Comment